četrtek, 22. november 2012

ZH by Vixi kitchenware

Ko smo se začeli razmišljati o zavetiških izdelkih, s katerimi bi skušali zbrati dodatna sredstva za oskrbo živali, ki kar dežujejo v zavetišče, smo si bili edini, da si ne želimo “krneki” izdelkov. Takrat se je rodila prva majica z motivom iz mačjaka, ki sem ga porisala davnega leta 2009. Sledile so še pasje majčke in zaljubljena horjulčka. Vmes smo potiskali bombažne vrečke, ki so še vedno eden meni najljubših ZH artiklov v PRRRodAJALni. Takrat enkrat se je tudi začelo ustvarjanje spletne trgovine, ki v resnici zahteva več časa in živcev, kot bi si človek mislil. V PRRRodAJALni sta združeni dve stvari, ki jih visoko ceni cela ekipa ZH – pomoč živalim in unikatni, ročno narejeni izdelki slovenskih ustvarjalcev. V delovanje trgovine je vloženega veliko prostovoljnega dela in ravno zato je lahko ves profit od prodaje izdelkov namenjen živalim.

Že od začetka je bila želja, da bi lahko ponudili skodelice. Uporabne so in če so lepe, so lepo darilo. Navadna šalčka z dotisnjenim logotipom ni prišla v upoštev in pričel se je lov na izvajalca, ki bi naredil kaj več kot to in za to ne bi hotel celega premoženja ali minimalnega naročila 5.000 kosov … Po nešteto elektronskih pismih sem in tja, celo v Anglijo in nazaj, samo ostali pri slovenskem izvajalcu, pripravila sem motiv in začelo se je zoprno čakanje na izdelke. Od nekdaj sovražim čas od oddaje materialov v tisk do končanih natisnjenih reči. Praktično nikoli ne veš kaj te čaka in če le gre lahko kaj narobe, tudi gre narobe. 3-5 delovnih dni se je raztegnilo v 14 dni. Na štajerskem verjetno čas malo počasneje teče. Tudi dostava ni bila niti prvi, niti drugi obljubljen dan …

In potem so prišle, enkrat so morale priti in jaz sem čisto zaljubljena vanje. Barve so malce svetlejše kot na skali a jim to ne dela škode, v resnici so malo bolj bež kot sive. Obe ilustraciji sta mi ultra ljubi, barve so nevtralne in ZH nima grdega z Avantgardom napisanega logota v cyan barvi … Perfect.

Skodelice lahko, poleg ostalih kul izdelkov, naročite TUKAJ

 

Motiv okoli in okoli:

horjul_mug_200x85mm

6 komentarjev:

nives pravi ...

kako slatka šalica :)

nihrida pravi ...

Hehe, tisto majčko s 'tvojim potiskom' pa imam! =D Šalčka je čudovita! <3

taja t. pravi ...

Aha, aha, v našo kuhinjsko omarico bomo morali nekako stlačiti še dve skodelici, se mi dozdeva :)

iris pravi ...

krasna skodelica. se vidi, da si mojstrica poslikave.
lp

Mojca pravi ...

Joooooj kakšni srčki, tile tvoji mucki so res fantastični. LP

ura pravi ...

Sem rekla, da letos ne bom imela problemov, za nakupovanjem daril za moje najdražje. Pa jih bom, ker je čiiisto preveč lepih stvari!
Vixi, hvala, ker se trudiš :*