sobota, 03. marec 2012

Pomladne reciklaže

Sem vrgla stare majice iz omare. Ker nisem kak hud fan čiščenja, da bi jih porabila za krpe, sem jim našla drug namen.

Pri Craftpassion sem našla zelo nazoren tutorial za “recycled cotton yarn”:
tshirtyarn_making4

Po navodilih sem zrezala dve majici in dobila dve majhni klobki iz njiju pa po malce prirejenem načrtu skvačkala košarico. Načrt sem našla pri Crochet in color.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
  

Košarico bom namenila za reciklažne licitacije, ki se v prihodnjih dneh pripravljajo na forumu mojpes.net, v korist oskrbovancev Zavetišča Horjul.

 

Reciklirajte. Ker… zakaj pa ne pravzaprav.

6 komentarjev:

BojaMoja pravi ...

Jaaaa :) točno to!
Zakaj bi metali blago stran, ko pa ga lahko na enostaven način lepo porabimo :)

Jaz sem najprej poskusila s kosom blaga, ki se mi je leta valjal v omari, in naredila luštno podlogo za pod pisalno mizo. Zdaj pa sem se lotila vseh spranih, luknjastih in zapacanih majic od otrok, ki bi drugače romale v smeti :)

Biljana pravi ...

Čudovito kvačkanje. Reciklaža je zakon!!!

Helena pravi ...

O, super za tole. Moram preizkusiti, ker mi je neznansko všeč, kar si naredila. Hvala za oba linka.

nives pravi ...

baš je slatka košarica jako lijepa

Soul Sanctuary pravi ...

Uf kaka super ideja :) LP

Simona pravi ...

Super ideja.