četrtek, 08. marec 2012

Geeky fingerforčki

Toporišič je bržkone nadponosen na mojo rabo jezika in vzhičen nad fleksibilnostjo mojih besed.

Še vedno v duhu reciklaže sem naredila tipkovnične prstane ali geeky fingerforčke. Postopek je preprost. Ponošeni tipkovnici odvijemo približno 14 vijačkov na hrbtni strani. Ta korak sicer ni nujen, ker tipkovnici z izvijačem z lahkoto populimo zobe s sprednje strani, je pa okolju prijazen korak, ki res ne vzame veliko časa. Vijake odložimo med embalažo (kovina), s hrbtne strani iztaknemo elektronski delček in ga shranimo za odvoz na odpad med elektroniko, hrbtno in sprednjo stran, ki smo ji odstranili tipke pa ravnotako odložimo med embalažo (plastika). S tistimi vmesnimi folijami še ne vem kaj bom. Tipke operemo in odstranimo vse mastne odtise prstov. Z nekaj iznajdljivosti odstranimo čepke na zadnji strani tipk in nanje prilepimo osnovo za prstan. Jaz sem jih zalepila s sekundnim lepilom in jih malce zalila še z Diamond Glaze-om, trenutno pa čakam na bojda ultimativno lepilo za te reči – E6000.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sporočila so času primerna – Enter, Delete, Escape…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kul stuff, vam rečem.

 

PC fingerforčki in kvačkana košarica so na voljo na mojpes.net-ovih reciklažnih licitacijah za Zavetišče Horjul.

reciklazne_zh

14 komentarjev:

Klavdija pravi ...

Dobra reciklaža;-) Btw kje si staknla E6000? Jebi tud mela ;-)

Renata pravi ...

Tole je pa nadmega dobra reciklaža!

Biljana pravi ...

Všeč, všeč!!!

VIXI pravi ...

E6000 povsod na netu ponujajo :) A je res fajn?

K pravi ...

Aaaa, genialno! Preprosto in genialno in preprosto genialno :)

Soul Sanctuary pravi ...

Hm tole je pa res dobra ideja, tile prstački so verjetno za današnji čas zares "in" ;) LP Mojca

Zofija pravi ...

Ooooo kako kul. Delete bi imela ;)

Simona pravi ...

Mega ideja!

matilda pravi ...

P-E-R-F-E-C-T!!!!:D

Hali pravi ...

Superca :-)

Hali pravi ...

Superca :-)

iris pravi ...

prstani so naravnost super -
sploh, ker so črni.
je imela moja hči enega že pred leti samo z začetno črko. - sam izdelava ni bila tako super

Tamara pravi ...

Zakon!

ustvarjalni-prstki pravi ...

Tole pa je dobra ideja, čestitam;)