sobota, 10. december 2011

Čas za darile

Ne, race nismo pojedli za Martinovo. Raca je utrujena in tako pridna, da se ji pisat prav nič ne ljubi.
Vseeno vam moram povedati kam je šel en velik del mojega časa, ki ga za ta namen ni nikoli škoda.

Horjulski portreti – koledar 2012
zig_koledar_ZH_2012_1 (Small) zig_koledar_ZH_2012_6 (Small)

Panika in Ketna – majice
majica_ZH_zenska (Small) 

sketne_z_close (Small)

Srčka horjulčka – bombažna vrečka
vrecka_promo (Small)

 

V imenu vseh kosmatih, ki dom čakajo v Zavetišču Horjul, HVALA.
 devet
17450396

4 komentarji:

Zofija pravi ...

oh, prvi hip sem mislila, da je na majskem koledarju Timi :)

matilda pravi ...

S ketne sneta sta Svetska:DDD
Pridna Raca, glavno da racaš naokoli s krasnimi idejami;)

arnela.o pravi ...

Kako lepe stvari, prvič sem na tvojem blogu in od zdaj še pridem. Vrečka s Horjul napisom mi je super! Kje se da takšne stvari dobit? Za živali vedno doniram, imam tud sama enga kosmatinca, ki mi ravnokar smrči pod nogami. Lp

VIXI pravi ...

Arnela sem te vesela, rada preberem tvoje poetične recepte in obožujem tvoje fotografije.
Klik na sliko izdelka v objavi te pelje na horjulsko stran, kjer je napisano kako do izdelkov in kaj je na zalogi.

Moji trije mački sicer ne smrčijo, se pa trudijo vsi spati nekje na ali ob mojih nogah in skupaj lepo pozdravljamo tebe in smrčečega kosmatinca :)