četrtek, 17. februar 2011

Oh…

A februar je že?! O moj bog! In to čez polovico je že? Kam pa je šel en mesec in pol? Vsak čas bo konec meseca in jaz imam še kup stvari za naresti do konca meseca…

 

Oh… jaz bi pa lahko do konca maja, najmanj, kar spala…

 

 

8 komentarjev:

ankh pravi ...

Jaz bi tud z našim mačkom včasih z veseljem zamenjala!

Mil pravi ...

Punca, zapri usta, vidi se ti do trebuha ...

Kristina pravi ...

Oh, jaz bi tudi zamenjala za mačje življenje :)

mamaF pravi ...

Tudi jaz bi rada bila Debeli, vsaj do aprila ... ;)

mojca pravi ...

pol pa kar.
kdo pa lahko komandira in se odloča bolje od tebe - med MORATI, HOTETI in ŽELETI?
če je to spanje - pa spanje! zzzz....

:))

VIXI pravi ...

Jaz bi Debeli bila ves čas :)) No pa nisem in namesto mene nobeden noče služiti za kruh, pospravljati za mano in na sploh igrati mojega butlerja. Torej :/

Contact: pravi ...

Z veseljem bi zamenjala "posteljo" s svojo mačkonko, vsaj za en dan. :) Me čas prehiteva..

matilda pravi ...

Aaaahhhh Vixi za vse je toliko časa, za risanje, kuhanje, gnetenje, pranje...le čohanje je nujno!!!!!