torek, 28. december 2010

Skrajni čas je za voščilo.

Najbolje, da opravimo s tem. Tako ga lahko že do silvestrovega večera v miru pozabite, jaz pa se znebim občutka, da sem nekaj pozabila.

 

Dve skupini ljudi sta mi ostali v mislih letos, tisti, ki so mi prav zares prirasli k srcu ali pa so bili tam že priraščeni in tisti, ki mi pač niso prirasli nikamor. Precej dobro se mi zdi, da se boste znali sami razvrstiti v ti dve kategoriji.

Prvim torej privoščim debel krompir.

IMG_7123 (Small) Tale krompir pooseblja večino tistega, kar vam želim. Imejte srečo, ne bodite nikoli lačni in ljubite.

 

 

Tistim drugim pa v naslednjem letu želim, da vas od bumerangov, ki ste jih zalučali letos, čim manj zadane v glavo...

10 komentarjev:

vesna pravi ...

lušna fotka!tudi tebi vse lepo

Teya pravi ...

Lepa fotka, ki ima sporočilo.
Tudi tebi vse lepo (:

Spela pravi ...

Enako želim tudi tebi...zraven pa dodajam še...bodi tako srčna oseba še naprej! <3

Andreja pravi ...

Hvala in tudi tebi želim veliko "krompirja" :-))
Topel pozdrav!

Sonja pravi ...

No, tole pa je ena taka fajn čestitka :) ♥ ♥ ♥

Creatissimo pravi ...

Srečno! Upam, da me doleti krompir in ne bumerang. Ti javim!

matilda pravi ...

Hvala za voščilo:) Obilo srčastega krompirja ti želim...tako simbolično kot v pireju (vstavi pripravljeno jed iz krompijra, ki ti je najljubša)...l'bezen pa je itak okoli nas, v vseh možnih oblikah , vonjavah, na dveh, štirih ali (včasih) brez ene tace...

minivanilli pravi ...

najbolj všečno in odkrito voščilo(:
vse lepo!!

Piščanček pravi ...

Draga Vixi,
hvala za lepe želje,
debel krompir tudi Tebi! :-)

Moja kužica se v imenu vseh kosmatincev zahvaljuje za Tvoje veliko srce klik

Srečno 2011!

Tanja E. pravi ...

Pozdravljena, tole je bilo pa res sporočilno in odlično izvirno voščilo!
Veliko debelega krompirja in kar je njegovih simbolnih vsebin ti želim v tem letu :))