ponedeljek, 12. april 2010

Svetlobna signalizacija

Svetlobno signaliziranje, po domače blendanje, je lahko koristno:

a) prižgi luči

b) luč ti ne dela/na strehi si pozabil mobitel/ikeina omara ti nevarno zdrčava s pritljažnika

c) ugasni dolge luči/meglenke

d) izvoli, vključi se pred mano

e) hej sosed

f) radar

 

Zanima pa me odgovor na to, kaj misli tisti, ki že od daleč svetlobno signalizira R twingu (1.2) v rit, ki s hitrostjo 135 km/h, na avtocesti prehiteva kamion:

a) od zadaj te filam s supersonično močjo, da boš lažje prehitela

b) vsakič ko prehitim twinga, mi penis zraste za 1 cm, kar se pri petih centimetrih fejst pozna

c) zavij takoj! desno v kamion

d) prehitevalni pas je namenjen samo vzletnim hitrostim boinga, kaj ti ni jasno?

e) SOS?

f) luči mi delajo, zavore pa ne!

g) komaj čakam da bo malo deževno, da lahko prižgem še meglenke v koloni

h) kva je pička, zgin, k lohk kupm tebe pa še vrhnški klanc zravn!

i) *

 

* i predstavlja tišino v vakumu.

 

 

 

Kaj ko bi nehali viseti mamam z jošk, se sprijaznili z majhnimi penisi in začeli živeti?

27 komentarjev:

Pika pravi ...

Bilo je vredno branja, ker se s tem vprašanjem ukvarjam skoraj vsako jutro ;) Odgovora žal še nisem ugotovila ;) Ma me niti ne zanima, ignoriram. Torej točka i)

Klavdija pravi ...

Prvi del dokaj sprejemljiv...sploh dobrodošel pod alinejo f).

Za drugo vprašanje dobiš odgovor za tistega ki ti je blendal, če med vse našteto postaviš samo vejce.
Žal je tako, da je malimlulekom avto statusni simbol, hitrost pa način dokazovanja nadmoči.

Se pa sprašujem zakaj se po cestah vozijo le še malipipelni?!?...kje so pa si normalni ?!?
Kaj pa če so se z evolucijo začel krčt?!? (zdej sm pa zasekirana)

Nihljaj pravi ...

Haha, veeeedno se na avtocesti sprašujem podobne reči ... In po novem je živčna tudi mestna vožnja. Folk pač ne razume, da tudi majhen avto, predvsem če je nov, super potegne in dosega visoke hitrosti, samo vsi ne gremo do 80 v naselju, kjer je 50. Treba je prehiteti, treba se je nalepiti na rit, treba je zavijati z očmi, trobiti ... Ma ni šans, da bi se počutila kakorkoli krivo ali ostarelo, ker vozim po predpisih (in to celo majhen avto) - ne striktno, ne vedno, a če se le da, pazim. Ker baje je varno in se izplača. Dddd.

VIXI pravi ...

Ampak mene RES zanima, če mislijo, da bom s cca. 60 konji pod ritjo ob blendanju švignila kot puščica s 130 na 200 ali mislijo, da bom čisto resno zavila v kamion. KAJ mi sporočajo?

Saša pravi ...

Ja, ljudje pač mislijo le na svojo rit. Ne glede na to, koga lahko vmes zrinejo ali povozijo. Na žalost tako pač je danes. Ne bi smelo biti, ampak je.

gordy pravi ...

Predvsem... se ne kaže dosti sekirat.
Ker... ČE drži, da lahko moški misli le z eno glavo naenkrat, spodnja se pa krči (hm, Klavdija, evolucija praviš?)... A je potem v njej še prostor za CELO sivo celico?

Sicer pa, prav ti je, kaj pa po letališki pisti voziš - a ne veš, da ne vozijo hitro, ampak nizko letijo???

nihrida pravi ...

LOL =))) Uf, kako sem se nasmejala ob branju tega posta.
Mogoče ti je pa samo podporo dajal. Tako kot pri tisti mali lokomotivi: ''Pa saj bo šlo, pa saj bo šlo...''

Tanja pravi ...

Hudo!!! Že dolgo se nisem tako nasmejala. Pa čisto sem se poistovetila s tvojim pisanjem. Mislim, da je takih pritiskačov na avtocesti vedno več. Najraje ob 5:30 zjutraj.

duckalicious pravi ...

hahaha, lepa!
no, jaz mislim, da ti sporočajo predvsem to, da so prepotentni imbecili...

K pravi ...

Jaz si vsakokrat dopovedujem: smem voziti v skladu s prometnimi predpisi in zakonom. In jih gladko odjebem. Naj blenda, komur hoče. Če hočem prehitevat s 130/h, imam do tega po zakonu pravico.

Sonja pravi ...

Šit, tole bom še enkrat prebrala popoldan in se pošteno nasmejala. Zdaj med službo ne upam bit preveč glasna :)
Ja, pač imbecili..
Malo neugodno je le, ko se ti na obvoznici po voznem pasu nevarno hitro približuje blendajoči tovornjak, ker je tempomat pustil na 130 in ga ne bo kenslal niti za piko.. sem se kar na odstavni pas umaknila, ker bi bile sicer z dečvo paštetka. Zakon močnejšega, večjega, bolj neumnega..????

Zofija pravi ...

Kadar je lepo sončno vreme, si v takem primeru začneš špricat prvo šipo. Preverjeno deluje. "Frajer" v BMWju se 100% s svetlobno hitrostjo odlepi od tvojega zadka :)

Pinkpanter pravi ...

Jaz imam v takih primerih vedno žejo, da bi nekaj časa vozila vzporedno s kamijonom, ki ga prehitevam. Potem pa požrem, male vdihnem in se delam, da ni nobenega za mano. ;)
Idiot ne rataš, se tak že rodiš...

VIXI pravi ...

Ne razumet narobe, nimam težav s pritiskači samimi. Ponavadi brez drame normalno speljem prehitevanje in se tudi umaknem potem, kot vedno, če je za mano kdo hitrejši. Jaz nimam kakega kompleksa blaznega od tega ker moj avto ni poskočen oz. celo prekleto dobro vem kaj zmore, sem pa včeraj resno razmišljala kdo so ti fantje, kaj počnejo v življenju in kaj, če sploh, razmišljajo. Predvsem sem se spraševala, če pri vseh stvareh v življenju delujejo po istem principu. Prišla sem do tega, da bržkone ja in zaključila, da ni čudno, da gre vse skupaj v tri pisane marjetice.

Zofi tole s šipo mi je všeč :) Čeprav je včeraj ravno rosilo in ne bi imelo efekta.

Damjana Ž. pravi ...

Kaj mislijo? Bi skoraj upala stavit, da nič.

Priznam da v takšnem primeru namerno zmanjšam na točno 130km/h. Pa naj me preskoči če zmore.

Klavdija pravi ...

Se opravičavam, k se še enkrat oglašam...ampak, novico dneva morm povedat:
Nisem več zasekirana!
Od dons naprej spet vrjamem u Smrkce!

Več na mojem blogu.

Anonimni pravi ...

izživljajo agresijo. to je vse. bullyji.

Sonja pravi ...

Škoda, da se mi je danes mudilo dečvo dostavit na likovno terapijo, sicer bi te na obvoznici lepo spustila mimo in ti vztrajno blendala ter mahala.. mogoče bi te celo za kako kavo ustavila :)

Darinka pravi ...

OMG, Vixi,prav nasmejala sem se zraven. Čeprav je v bistvu tudi žalostno.
Vozim majhen a hiter avto in včasih iz gole hudobije takšnemu, ki se mi prilepi na r*t, tik pred zdajci pohodim gas in ko pride k sebi, ga spustim mimo. Saj ne ve, da je majhen avto lahko tudi turbo in kaj vem kaj je še hitrega in pospešenega zraven.
To s pranjem prve šipe mi je najbolj všeč. Bom sprobala enkrat... že vidim vragca v meni.:))

majata pravi ...

Vixi, s tem postom si me nasmejala do solz. Predvidevam, da se tebi med pisanjem oz. vožnjo ni zdelo smešno, si pa prav lepo karikirala in v nulo zadela vse možne razloge tega in vseh drugih njemu podobnih frajerjev.

Teja pravi ...

Hehehehe ... se ena voznica twinga 1.2 :o)

Mene sploh ne ganejo, samo res pa je, da po prehitevalnem ne vozim 135km/h, ampak malce vec ... no, sem vozila, ko je twingo se imel vinjeto.

Teja pravi ...

Aja, Riba tu. Napacen mail logiran.

vesna pravi ...

hehe, dober zapis :) pri takih v spodnjem primeru pa jaz ponavadi še malo upočasnim vožnjo na prehitevalnem pasu, da me morajo dlje časa prenašat :p

Frišna pravi ...

oooooh, kroh, kroh, kroh, hroh, kroh, kroooooooooooooooh.

tolk dobr.

matilda pravi ...

Uni z tamalimi ne mooooorejoooo živeeeeet, ker majo malegaaaa (in resnici na ljubo je to hendikep)...in ker so pač prizadeti v telesu so posledično tudi na umu, ker, če bi bili malce, le malce bolj bistri, bi vedeli, da se z brrrrrnjanjem, speljevanjem vrednim minisupersonika, in nageliranimi žebljički na glavi oddajajo z modrimi lučmi, kakega imajo. A si predstavljate, kako bi dečke pretreslo, če bi lahko vsakič, ko spelje v trenu gepardjega oka, lahko videli vse tiste oblačke 10 metrov za njim: Maaaajhega imaaaaa:-(

Kumer pravi ...

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAH
sekunda, da potočim solzico smeha in zajamem sapo
HAHAHAHAAHAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA
:-)

Mišolovka pravi ...

Jst sem se iz srca nasmejala :) Res. Pomoje je to tud edina pametna reakcija na nevrotično blendanje :)