nedelja, 07. februar 2010

Razveseliš me!

Vesna s češnjevega drevesa, kar tako en dan, že nekaj časa nazaj, ker misliš name medtem ko na knjižno kazalko šivaš belega mačka.

objemi_kazalo (Small)

 

 

Katja, ko Pepermintov žreb obrne moje ime in za k Mulini eko vrečki izbrska še voščilničko z obvezno mačko med ostalimi žvercami.

mula (Small)

 

Iz nabiralnika posije sonce in dnevi postanejo lepši, ker med preklinjanjem kvačke in nakupovanjem predragih a nujnih izdelkov v trgovini veš, da nekdo včasih pomisli nate. Hvala, že dolgo ni več dovolj impozantna beseda, a ker hvala v resnici nima svojega presežnika, bo moral preprosti hvala zadostovati.

 

Takšnih sončnih trenutkov iz lično zašitih kuvert, kuvert s srčki in mački, je še nekaj v moji posesti in nahajajo se vsepovsod, v torbici, na žepu plašča, ob moniturju, prislonjeni na stojalu za CDje, na nočni omarici, v avtu. Okrog mene so in mi lepšajo dneve. Bom slikala še kdaj, kakšno sonce kje.

4 komentarji:

vesna pravi ...

v veselje mi je razveseliti nekoga, ki mi je vzor v skrbi za brezdomne živali in Človek v najlepšem pomenu besede ;)

Spela pravi ...

Ja, taki sončki pomoje res pašejo v siv vsakdan :) Lepo... :)

k a t j a pravi ...

kako lepo si poslikala tale darilca. (:

matilda pravi ...

A ni lepo...po drekastih jutrih, brezveznih dnevih, tmurnih večerih in občutku, da morda pa nič nima smisla. Ma, ma, sam malce od zunaj navznoter moraš pogledat. Kadar sem depro, poiščem tiste ZUNAJ, ker imajo več oči...pa tudi zato, ker me imajo radi (tudi kadar se jaz nimam).