četrtek, 18. februar 2010

Nedotakljiva elita?

Nehajte, prosim, že enkrat misliti, da vaš glas ne šteje in da sami nič ne morete, kot posamezniki. Zadeva je prerasla živalsko tematiko in se tiče vseh, ki tu živimo, delamo in plačujemo davke.

 

 

 

Kronološki redosled poročanj o dogodku

 

Peticija

 

Majice – simbol pobude

 

Shod

 

Javna vprašanja

 

Debata na forumu

 

 

 

Ne bom spraševala kaj mislite vi, zase pa vem, da se me hudo tiče, komu dajem pol svoje plače, za katero vsak dan delam osem ur.

 

Lahko spadam zaradi mene med čudake, med samotarje, med nore umetnike, med boheme, med pesimiste ali optimiste, med nedojebane blondinke, med sanjače, tudi med norce. Nikoli in prav zares nikoli, nočem spadati med tiste, ki ne razmišljajo.

10 komentarjev:

NatashaMay pravi ...

Hvala vixi! A lahko kopiram tvoj post na svoj blog?
Lp, Nataša.

PopiKoki pravi ...

Too much. Grdo povedano se mi že bruha od slovenske "elite," ki si lahko privošči vse želje, pa čeprav preko trupel. Res, za bruhat! Sramota!

VIXI pravi ...

Ja, sramota in ja, na bruhanje.

Nataša seveda lahko, če razmišljaš enako.

matilda pravi ...

Pošiljam!

mojca - mka pravi ...

od vraga je tole, res ... navadni smrtniki pa zajemamo sapo, gledamo z izbuljenimi očmi, se držimo za glave, dvomimo, da ni z nami kaj narobe... na koncu, pod črto, vixi, te pa seveda podpišemo.

p.s. nikar si ne dovolite teči po cesti (tudi, če nikogar ne ovirate ali ogrožate), v sami pižami (tudi, če je kupljena s tiste pol plače (vixi post), ki vam je pustijo) in prepevati svoje najljubše popevke. v najboljšem primeru boste pošteno oglobljeni in zaznamovani v policijski dosje in v tistega na najbližji psihiatriji tudi.

nihrida pravi ...

Mah...jaz že več let govorim: ''več ljudi kot poznam, raje imam živali''.
Ljudje so me totalno razočarali že dolgo nazaj. Ne verjamem več v pravico in dobroto. Že dolgo ne. A si vedela, da obstaja slovenski forum zoofilov? Zame je to enako kot pedofilija... Spravljanje na nemočne. Eh, za kozlat!

PopiKoki pravi ...

Ja, grdo.

Zbiram podpise še pri meni v delavnici, od obiskovalcev in prijateljev, saj mislim, da peticijo podpirajo.

Mah, saj, če bi bilo ljudem res mar, bi podpisovali in pošiljali, ampak kaj, ko vsi samo pi*****, naredil pa nihče ne bi ničesar!

Saša pravi ...

Pri nas smo že podpisali in držimo pesti, da bo na koncu dovolj podpisov.

Anonimni pravi ...

sem že po mailih podpisovala.
v celoti se strinjam z vixino izjavo.
sem tudi mnenja, da mnenja, da so le živali tiste, ki se nas vedno razveselijo, ko pridemo domov.
ni čudno, da mi je moj rekel nekega dne, da nas je edino naša shilla vesela in hvaležna za vse.
otroci pozabijo tisti moment, ko se obrnejo stran od tebe .....
sem ljubiteljica psov in muckov seveda, zato se mi bruha, ko pomislim, kaj eni, ki se imajo za "elito in intelektualce" delajo ......
iris

VIXI pravi ...

Preko 3000 podpisov zbranih do 28.2. :) Nekaj nas pa je.

Iris ne vem kaj si ti podpisovala, ampak po mailu se tole ne da podpisat.