sreda, 27. januar 2010

Tabule rajse

Ker niso čisto nepopisane niso več "rasa", niso pa tudi še pisane in imajo z leseno  palčko narejene rajse.

 

Bel kupček se počasi spreminja v pisan kupček. Zime imam počasi že zdavnaj dovolj, tudi za to, ker ne morem nič fotografirati. Ko pridem domov je namreč še vedno ravno toliko svetlo, da še brez težav najdem stikalo, ki prižiga luč. In tako vse čaka na vikende, ki pa so kratki. Trenutno je najhuje to, da ne morem slikati čudovitega darilca, ki sem ga dobila od Češnjevega drevesca (ki daje prav poseben giveaway po 14. februarju), kar tako, za lepši dan, teden, za lepši januar.

 

Dva termoforčka bosta grela valentinčka, ki bosta ponudila najvišjo ceno na

dobrodelnih licitacijah na mojpes.net-u.

(klik na sliko vam odpre povezavo do licitacijske teme za sličico, v novem oknu)

Yêu je vietnamska beseda za ljubezen. Mi je bila všeč. Ker je kratka.

 

Sonja je na licitacije dala en krasen srčkasto ptičkast obesek iz fima in zraven bo priložila eno tistih njenih majcenih nad prikupnih beležnic za vsesortarije. Barvno usklajeno seveda.

 

 

Jaz mislim, da tole nujno rabite. Vse troje. In potem imate darilo za moža, prijateljico in taščo. Smem predlagati, da tašči podarite Sonjin obesek…

8 komentarjev:

Snežinka pravi ...

Prvoploščico sem že na FB-ju občudovala, ma druga mi je pa privabila nasmeh na usta..tako prikupna je..malo več kužkov bi lahko nastalo, ne?

Sonja pravi ...

Hvala :)
Jaz sem pa mislila predlagat ono "kosmato" za taščo :))))))

mojca - mka pravi ...

"kosmata" ... morda za tasta? :))

VIXI pravi ...

Po želji, jaz sem vam samo dobronamerno ponudila izbiro, v želji, da vas tašča še kdaj povabi na govejo župo :)

vesna pravi ...

jaz tudi še razmišljam kaj srčkastega bi dala na licitacijo..moram čimprej..

Suzi pravi ...

Kosmata zmaga!

Sicer pa bom tudi sama pripravila nekaj za licitacije, nisem še nikoli, ampak vse je enkrat prvič...

PILULILU pravi ...

Vixi, občudujem tvoje delo! Sploh ploščice so nekaj prečudovitega! Verjetno ti vzamejo kar dosti časa... :)
Tista ploščica: Ljubim tvojo kosmato rit je pa najbolj všeč moji sodelavki, ki pravi, da bi takšno podarila možu za obletnico poroke!

Super stvari ustvarjaš!

k a t j a pravi ...

vixi, vixi, na pepermintu si bila izžrebana za mulino vrečko! potrebujem tvoj naslov, da ti jo pošljem, veš. :)