torek, 19. januar 2010

Raca ima novo srajčko

Raca aka kobila, je bila dolgo bosa in bi taka tudi ostala, če bi vixi ne našla Artisteer programčka. Pustimo, da me jezi, da sem se metala po zobeh, kljub temu da je program idiotproof, da je zaradi tega spet stalo nekaj drugih zadev, ki so pred mano v vodstvu že kar nekaj krogov. Dajmo pustiti stati tudi to, da sem raco hotela kul, tako res uber kul, minimalistično, tako da diha, da je zračna, nobel in lepa… Sprijazniti se bom morala s tem, da nisem kul, ampak nametana, razmetana, rahlo kiči, preobložena, malce otročja in da se vedno v moji bližini znajde roza barva, pa čeprav se trudim, da se ne bi. Enkrat te dni se bom sprijaznila s tem, en dan, ko bom imela malo časa. Takrat bom tudi od sebe dala kak bonbonček (beri termoforček) za to ker bi se že zdavnaj spodobilo, ker je cifra na counterju visoka, da me je danes skoraj kap, ko sem se trudila widgete prenašati z ene race na drugo. Takrat me boste tudi naučili kje in kako uporabljam spletne žrebalnike, a ne, da me boste? Torej to pride na vrsto takoj ko pobarvam dva ogromna kupa deviško belih termoforčkov, med katerimi sta tudi dva angela za Craft Hope (glej Craft hope povezavo v stolpcu na levi), takoj ko končam logo za novonastalo društvo za živalce, logo za novonastal frizerajček, narišem Cvetko (za Cvetke zvestobe v trgovini SuperČombe.si), končam rokoforčke, ki so nastali in ostali brez pripadajočega okrasja, končam vseh deset predstavitvenih letakcev za rore in ko naredim najmanj deset skic za novo kolekcijo Čombeta in Cvete od MH. Takoj za tem… Ker ko to končam, gotovo ne bom imela nobenega dela več.

Kar zmešalo se mi bo, ampak glavno, da ima raca novo oblek’co, ki se za moj okus čisto prepočasi nalaga…

16 komentarjev:

VIXI pravi ...

Če mi bo pa še kdo vedel namigniti zakaj moj avatarček vleče s seboj od nekod krasen zelen robček, bom pa sploh dilirično hepi...

matilda pravi ...

Novo leto, nova raca, lepa raca:-)

minivanilli pravi ...

prov zlo fletna raca!!


(zakaj robek, poglej pri profilu nastavitve ali pa html? ubistvu nevem(:)

Baia pravi ...

Krasna srajčka!

PopiKoki pravi ...

U, nice! Nora na črte :)

Sonja pravi ...

Lepa oblekca :)

Snežinka pravi ...

Všečna srajčka. Zelo.

VIXI pravi ...

Hvala za modne pohvale :) Jaz nisem več navdušena. Predolgo se nalaga, doma na monitorju ni več tople bež barve ampak sivo modre in tisti zeleni rob me bo pripeljal na rob!
In meni se več ne da ubadati s popravljanjem :))

Na, v komentarjih pa ni zelene obrobe :/

funchi pravi ...

strašno čedna srajčka!

Kokica pravi ...

Meni je bila pa prejšna raca bolj všeč, ta je tako pusto siva.

storyteller pravi ...

Bež? Jst vidim sivo. Ampak mi je všeč :) In tistega zelenega roba ne bi opazila, če ne bi nanj opozorila.

Nina pravi ...

Meni je všeč... Ti ni treba bit tko kritična do sebe ;)

Saša pravi ...

Avatar ti prikazuje border. Poglej v postavitev - html. Tam imaš class:
.profile-img {
float: left;
margin-top: 0;
margin-right: 5px;
margin-bottom: 5px;
margin-left: 0;
border: 5px solid #889977;
}
Izbriši
border: 5px solid #889977; (ne pozabi pritisniti gumb shrani :) )
če obrobe ne želiš.

Stran mi je pa všeč. Pa trgovina tudi.

VIXI pravi ...

In ni več roba. Saša ti si carica.

Saša pravi ...

Uf, kako se mi fino zdi. :) Še enkrat - stran zgleda super v novi srajčki.

Teta Bina pravi ...

lajkam novo srajčko...zelo zelo